فدوی با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده، گفت: حتماً در نخستین فرصتی که پاسخ ما درخور باشد، اقدام می‌کنیم.

حتما از عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده انتقام می‌گیریمبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اصغر زارعی از پیشرفت در بررسی پرونده ترور شهید محسن فخری زاده و اعلام نتایج آن در اسرع وقت خبر داد، گفت: ما حتماً در این پرونده جلو می‌رویم و نهاد‌های ذیربط مختلف از اطلاعات سپاه، سپاه حفاظت و وزارت اطلاعات شبانه روز در حال بررسی این پرونده هستند.

وی تاکید کرد: حتماً و در اسرع وقت در برنامه‌ای زنده، بنده یا یکی از مسئولان دیگر نتایج این بررسی‌ها را تبیین و از پیشرفت‌ها در این زمینه به مردم اطلاع رسانی می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به دستگیری عوامل دخیل در این جنایت وجود دارد؟ گفت: شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها، خبیثان کمک کننده‌ای را هم به کار می‌گیرند و این خبیثان گاهی مواقع متاسفانه نام ایرانی هم باید برایشان به کار گرفت؛ کسانی که از دهه شصت خیانت به ملت ایران را آغاز کردند که باید شناسایی و معرفی شوند که این کار را می‌کنیم.

سردار فدوی با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده گفت: حتماً در نخستین فرصتی که پاسخ ما کفایت کننده و درخور باشد، اقدام می‌کنیم.


بیشتر بخوانید

راه شهید فخری زاده را با اراده بیشتر ادامه می دهیم/ دشمنان منتظر واکنش جمهوری اسلامی ایران باشند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
پس کی انتقام سخت را میگیرید اون از انتقام حاج قاسم سلیمانی که تکمیل نشد و این انتقام شهید فخری زاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
خب مردم دارن تاوان پس‌میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
یک موشک کوچولو به مقر منافقین می زنند بعد میان میگن از اسرائیل انتقام سخت گرفتیم.
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
ان شا الله وهرچه زودتر
آخرین اخبار