پزشک تیم فوتبال ماشین سازی درباره وضعیت این باشگاه و بیماری کووید ۱۹ توضیحاتی را ارائه داد.

آیدین رحیم زاده، پزشک باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در شرایط کرونایی فعلی، اظهار کرد: شرایط اکثر تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران به گونه‌ای است که نمی‌توان خیلی از مسائل را رعایت کرد. حتی در لیگ‌های اروپایی هم این موضوع غیر قابل کنترل است؛ اما احتمالا مصلحت‌هایی در این خصوص وجود دارند که باید مسابقات لیگ برتر برگزار شوند.

او افزود: این که گفته می‌شود لیگ برتر فوتبال را نمی‌توان تعطیل کرد، حتما مورد بررسی قرار گرفته است. اگر ما در این زمینه اعلام کنیم که مسابقات لیگ برتر بهتر است برگزار نشود، درست نیست؛ شاید ما خیلی از مسائل را ندانیم و به مصلحت‌ها آگاه نباشیم.

رحیم زاده در ادامه بیان کرد: تمام افراد می‌دانند که احتمال بروز مشکل و حتی فاجعه وجود دارد. اگر یکی از بازیکنان یا اعضای کادر فنی بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بدحال شود، اکثر افراد اظهار نظر می‌کنند؛ اما در شرایط فعلی که اتفاقی نیفتاده است کسی کاری انجام نمی‌دهد. در این زمینه افراد با تجربه‌ای در حال تصمیم گیری و تبادل نظر هستند تا به نتیجه مطلوب برسند. مشکلات تیم‌ها در این مورد یکسان است و نمی‌توان برای آن‌ها کاری انجام داد. ما تا جایی که می‌توانیم تلاش خواهیم کرد تا بازیکنان به بیماری کرونا مبتلا نشوند.

او در مورد این که در این تیم بازیکن مبتلا به کرونا وجود دارد یا خیر، بیان کرد: قبل از هفته دوم و هفته پنجم، از تمام اعضای باشگاه ماشین سازی تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه جواب تمام آزمایش‌ها منفی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.