معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: هشت مرحله از ۱۰ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه امروز در مراسم در آیین توزیع بسته‌های کمک معیشتی اداره کل اوقاف استان بوشهر بیان کرد: به منظور لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص طرح مواسات و کمک مومنانه، تاکنون هشت مرحله از ۱۰ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در این سازمان برگزار و یک میلیون و ۲۰۵ هزار بسته غذایی کمک معیشتی شامل نیاز‌های اولیه میان خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

او افزود: ۲۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در هشتمین مرحله کمک‌های مومنانه و در قالب طرح شهید سلیمانی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در ۱۰ مرحله طرح رزمایش کمک‌های مومنانه نزدیک به دو میلیون بسته معیشتی در میان نیازمندان کشور توزیع شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز گفت: این اداره کل در قالب طرح شهید سلیمانی دو هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه کرده است که در میان نیازمندان استان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور افزود: این بسته‌های معیشتی که از محل نیات واقفان استان تهیه شده است شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، دوبسته ماکارونی، دو بسته سویا، یک عدد قوطی رب گوجه و دو مرغ است.

او بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در هشت مرحله کمک‌های مومنانه چهار میلیارد تومان از محل نیات واقفان را به اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان اختصاص داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از خیران دعوت کرد در صورت توان با اداره‌های اوقاف استان همکاری کنند تا در کنار نیات واقفان از کمک‌های مومنانه خیران نیز برای تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی استفاده شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.