جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: برنامه‌های گرامیداشت ۹ و ۱۸ دی به همت دستگاه‌های فرهنگی سلامت محور برگزار می‌شوند.

سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: از ۹ دی تا ۱۹ دی که سالروز قیام مردم قم است به عنوان دهه‌ بصیرت نامگذاری شده امروز با حضور دستگاه‌های فرهنگی استان و ستاد بزرگداشت حماسه ماندگار ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه ریزی هایی را انجام دادند.

او افزود: همچنین به مناسبت اولین سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهندس المهدی و ۱۸ دی سالروز حمله هوایی به پایگاه عین الاسد  برنامه ریزی‌های لازم انجام شد.

زارع ادامه داد: سالگرد کشف حجاب رضا خانی در سال ۱۳۱۴ یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

او بیان کرد: مقرر شد بهره گیری حداکثری از ظرفیت رسانه ها، خبرگزاری ها، سایت ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در استان در دستور کار قرار بگیرد.

این مسئول اظهار داشت: اگاهی بخشی و بصیرت افزایی به جامعه در این ایام از اهمیت خاصی برخوردار و یک وظیفه همگانی است که امیدواریم این حرکت به کمک تمامی مساجد، روحانیان، اساتید دانشگاه، حوزه‌های علمیه این کار  صورت گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.