سه محور مسدود در سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: محورهای بسته شده فنوج_ اسپکه، فنوج_ کتیج و فنوج _ بنت عصر امروز بازگشایی شد.

عباسعلی ارجمندی مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت:  محورهای مسدود براثر طغیان رودخانه های محلی از دوشنبه شب بسته شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

او  ادامه داد: شب گذشته براثر بارش تگرک حد فاصل روستای درگی محترم آباد بخش کتیج شهرستان فنوج به بخش کشاورزی منطقه بویژه مزارع گوجه فرنگی خارج از فصل آن خسارت وارد شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد که با توجه به هشدار سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی از مردم انتظار است از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌های فصلی خودداری کنند.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بارندگی شبانه روز گذشته از ۶۵ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی این استان گزارش شد بطوریکه تا صبح امروز بیشینه بارش‌ها با میزان ۳۲ میلیمتر در ایستگاه «تیس» از توابع چابهار ثبت شده است.

محسن حیدری اظهار داشت: به طور کلی بارش‌های سامانه جدید حدود ۱۵ شهرستان استان را در برگرفت و در ۱۳ ایستگاه بین ۱۰ تا ۳۲ میلی متر باران گزارش شده است.

او  خاطرنشان کرد: براساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی انتظار می رود امروز نیز بارش های پراکنده بخش هایی از استان را فرا گیرد اما شدت بارش ها امروز قابل توجه نیست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار