ساکت الهامی گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال تراکتور با وجود محرومیت، مشکلی برای نشستن روی نیمکت این تیم تبریزی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی در حالی قرار است هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده بگیرد که محرومیت این مربی به دغدغه اصلی تراکتوری‌ها تبدیل شده است.

البته رای صادر شده برای  الهامی شامل ۶ ماه محرومیت است که ۳ ماه از این محرومیت قطعی و ۳ ماه از آن تعلیقی بوده است. الهامی تا این لحظه، یک ماه و نیم از محرومیت قطعی خود را پشت سر گذاشته است و در صورتی که باشگاه تراکتور برای او فرجام خواهی کند، احتمال بخشش یک ماه از این بخش محرومیت وجود دارد. در این صورت الهامی از ماه آینده و بازی با پیکان، می‌تواند روی نیمکت بنشیند. البته او مشکلی بابت حضور در تمرینات ندارد و می‌تواند از فردا در تمرین سرخ پوشان  تبریزی حضور یابد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرمین tt
۰۲:۱۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
از اولشم میخواستن همین کارو بکنن منصوربانو نمادین اوردن تا محرومیت الهامی بپره تیم تراکتور داره از حالت عادی خارج میشه و فامیل بازی و سرگرم کردن هواداران با وعده وعید بیجا به اوجش رسیده حیف این تیم که انقدر پول بی زبون به پاش ریخته میشه و نتیجه نمیده حیف مردم ترک زبان و غیور که تنها دلخوشیشون این تیمه حیف آذربایجان که تمام افتخاراتش با تراکتور تکمیل میشه! مشکل تراکتور با عوض کردن سرمربی حل نمیشه ساکت الهامی قبلا ثابت کرده که هیچی از مربیگری نمیدونه!
آخرین اخبار