بسته اخبار حوادث هفدهم آذر ماه ۹۹؛

دستگیری عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور/کلاهبرداری تحت عنوان صدور گواهینامه رانندگی

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه هفدهم آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه هفدهم آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۵ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور

با تلاش شبانه روزی پلیس ۱۵ نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۹ فقره سرقت کشف شد.

سردار"احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۲۰ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

او افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان‌های "ایرانشهر"، "سراوان"، "چابهار" و "خاش" با هماهنگی‌های قضائی در عملیات‌های مقتدرانه این افراد سابقه دار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: در این رابطه علاوه بر کشف ۳ دستگاه خودروی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه و مقادیری وجه نقد، یک قبضه سلاح کلاش، ۳ قبضه کلت کمری به همراه تعدادی چاقو، قمه، اسپری فلفل و شوکر کشف شد.

سردار طاهری تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۳ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد، یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، ۲ فقره سرقت مسلحانه منزل، ۳ فقره سرقت به عنف خودرو و ۸ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

او  با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کلاهبرداری تحت عنوان صدور گواهینامه رانندگی

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان باند جاعلان کلاهبردار که با ادعای صدور گواهینامه رانندگی با اخذ مبالغی از مردم کلاهبرداری می‌کردند منهدم و اعضاء آن دستگیر شدند.

سردار " احمد طاهری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه جعل گواهینامه رانندگی پایه دوم برای شهروندان در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان، کاراگاهان پلیس آگاهی و انتظامی با تشکیل تیمی ویژه شناسایی و دستگیری جاعلان این اقدام مجرمانه را در دستور کار خود قرار دادند.

او  گفت: در تحقیقات به عمل آمده از شاکیان پرونده مشخص شد، افرادی با جعل گواهینامه و دادن وعده گواهینامه واقعی به شهروندان از آنان مبالغی حدود ۳ میلیون تومان دریافت می‌کردند در حالیکه این گواهینامه‌ها جعلی ودر سیستم پلیس راهور هم ثبت نشده بودند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان بلافاصله با هماهنگی قضائی، ۳ متهم اصلی پرونده را در این خصوص شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر که در بازرسی ازمخفیگاه آنان ۵ جلد گواهینامه جعلی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجوئی کاراگاهان به بزه انتسابی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کردند، بیان داشت: پس از شناسایی دیگرمجرمان این پرونده، متهمان که قصد داشتند برای شهروندی دیگر گواهینامه جعلی صادر کنند دستگیر وبه مقر پلیس منتقل شدند.

سردار طاهری با اشاره به اعتراف اعضاء این باند به جعل ۲۰۰ فقره گواهینامه رانندگی و کلاهبرداری مبلغ بیش از ۶ میلیارد ریال به این شیوه از مردم، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده ومعرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

کشف دپوی ۱۶ تن شیرخشک قاچاق در "سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف دپوی بیش از ۱۶ تن شیرخشک قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داریوش سرگلزائی گفت: با کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی شیر خشک قاچاق در یک منزل مسکونی در شهر سراوان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این منزل مقدار ۱۶ تن شیر خشک قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ سرگلزائی با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف خاطر نشان کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او  در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

دستگیری سارق اماکن دولتی با ۴ فقره سرقت در "چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن دولتی با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدم گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی در محدوده خیابان امداد شهر چابهار، به فردی که در حال بالا رفتن از دیوار یکی از ادارات دولتی شهر چابهار بود مشکوک شدند.

او گفت: متهم ۲۵ ساله با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: این متهم که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۴ فقره سرقت از اماکن دولتی در سطح شهرستان معترف شد.

سرهنگ "کیخائی مقدم" با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهم به مراجع قضائی، از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته ودرصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری قاتل فراری درکمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس شهرستان زابل

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مرد ۴۵ ساله به همراه همدستش در کمتر از ۴۸ ساعت پس از وقوع جنایت، در عملیات ضربتی کارگاهان پلیس این شهرستان خبر داد.

سردار "احمد طاهری گفت: دوازدهم آذر ماه سال جاری در پی اعلام وقوع یک فقره قتل مسلحانه مرد ۴۵ ساله در شهرستان زابل و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری عامل یا عاملان احتمالی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس و هدایت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان زابل، مخفیگاه متهم که جوانی ۲۴ ساله بود شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با یک قبضه سلاح کمری که مقتول با آن به قتل رسیده بود در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی باهمدستی دوست ۲۳ ساله اش اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات و درگیری قبلی و انتقام جویی عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: طی یک عملیات منسجم دیگر همدست متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار طاهری در پایان با تاکید بر اینکه بزرگان طوایف وریش سفیدان نقش بسزایی در پیشگیری از نزاع‌های دسته جمعی دارند و می‌توانند اختلافات طایفه‌ای و قدیمی را حل وفصل و طرفین را به سازش دعوت کنند. گفت: با مشارکت و ورود بزرگان طوایف وریش سفیدان است که می‌توان از وقوع بسیاری اتفاقات ناگوار مانند قتل، نقص عضو و صدمات جبران ناپذیر جلوگیری کرد.

دستگیری سارق منزل با ۵ فقره سرقت در "هامون

فرمانده انتظامی شهرستان هامون از دستگیری یک نفر سارق منزل و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا شهرکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در حوزه کلانتری ۱۱ شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و رصد سارقان و اقدامات فنی پلیس، در نهایت محل اختفای یک سارق حرفه‌ای شناسایی و متهم با هماهنگی قضائی، در طی یک عملیات غافلگیرانه داخل مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۶۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله که پس از روبه رو شدن با ادله پلیس چیزی برای کتمان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی به ۵ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان هامون اعتراف کرد.

سرهنگ"شهرکی" با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های امنیتی در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اعلام نمایند.

کشف ۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در "سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" از توقیف ۲ دستگاه تریلی سوختکش حامل بیش از ۴۳ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.


سرهنگ "داریوش سرگلزایی گفت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی "گشت" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "خاش-سراوان" به ۲ دستگاه تریلی سوختکش مشکوک شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو‌های مذکور، در بازرسی از آن‌ها مقدار ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر"بنزین" و ۱۰ هزار و ۸۰۰ لیتر "گازوئیل" قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" با اشاره به توقیف هر ۲ خودروی تریلی خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

کشف ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از توقیف یک دستگاه کامیون سوخت کش حامل ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حیدر علی کیخایی مقدم گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی، مأموران ایستگاه بازرسی شهید یدالهی "چابهار" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "چابهار-جکیگور" به یک دستگاه کامیون سوخت کش مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون مقدار ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.
سرهنگ کیخائی مقدم خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

او  از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. /

پلمب ۱۵۳ واحد صنفی متخلف محدودیت‌های کرونایی در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از پلمب ۱۵۳ واحد صنفی متخلف از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی" با اشاره به نحوه اجرای محدودیت‌های تردد برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: فرماندهی انتظامی شهرستان زابل با آمادگی کامل در اجرای ماموریت‌های خود می‌کوشد تا نقش حساس در تامین نظم و امنیت و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را به خوبی و شایستگی انجام دهد.

او افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان با همکاری فرمانداری، اداره صنعت ومعدن، تعزیرات حکومتی و بهداشت از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی از ۳ هزار و ۷۸۵ واحد صنفی، بازدید کردند که ۱۵۳ واحد صنفی متخلف درشهرستان به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ورفتار‌های پرخطر پلمپ گردیده وهمچنین به تعداد ۶۶۷ واحد نیز تذکرات لازم داده شد.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به استمرار طرح‌های نظارتی پلیس بر اصناف به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: با وجود شیوع گسترده موج سوم ویروس کرونا در سطح جامعه و لزوم رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی، اقدام‌های کنترلی و نظارتی واحد‌های صنفی تشدید شده و با واحد‌هایی که خارج از چارچوب قانون، به قوانین صنفی و بهداشتی عمل نکنند برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با تاکید براینکه تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان‌ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد متخلف، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام، تا نسبت به برخورد قانونی با آنان در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت، حین سرقت در "چابهار"

با سرعت عمل پلیس شهرستان چابهار، سارق حرفه‌ای موتورسیکلت هنگام سرقت دستگیر شد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدمگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر چابهار، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: به منظوردستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت‌های مشابه گشت‌های هدفمندی در سطح شهرستان راه اندازی شد.

او  افزود: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه ماموران پاسگاه "کچو" این شهرستان هنگام گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در خیابان حقانی جوانی ۳۳ ساله را در حین سرقت یک موتورسیکلت مشاهده و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه او را قبل از فرار دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
سرهنگ کیخائی مقدم در ادامه بیان داشت: این سارق جوان که توجیهی برای اقدام خود نداشت پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، از پارک و رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل و زنجیر و تجهیزات بازدارند سرقت خودداری کنند.

سارقان مسلح تلفن همراه هنگام سرقت به دام افتادند

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری ۲ سارق مسلح تلفن همراه هنگام سرقت خبر داد.

سرهنگ "حسن کیخا اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه تلفن همراه در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ این شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ "کیخا "تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری ازسرقت‌های مشابه واحد‌های گشتی هدفمندی را در سطح حوزه فعال کردند.

او بیان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه یکی از واحد‌های گشتی کلانتری، در ساعات پایانی شب در حین گشتی زنی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر ۲ جوان را که با تهدید کلت کمری در حال سرقت مسلحانه تلفن همراه یکی از شهروندان بودند مشاهده و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه هر ۲ آن‌ها را دستیگر کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری در پی دستگیری این ۲ سارق مسلح گفت: متهمان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۶ فقره سرقت مسلحانه وجه نقد و تلفن همراه از شهرواندان اعتراف کردند.

سرهنگ کیخا خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان اموال ساختمان‌های درحال ساخت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ سارق اموال ساختمان‌های درحال ساخت با ۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت، در سطح شهر زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

او  با اشاره به اینکه این سارقان، ساختمان‌های درحال ساخت را شناسایی و سپس اقدام به سرقت مصالح و لوازم و ابزار آلات داخل این ساختمان‌ها می‌کردند بیان داشت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ پس از انجام اقدامات فنی در این رابطه ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه درحین سرقت درخیابان شهید رجایی دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این ۲ سارق ۳۰ و ۲۸ ساله که پس از مواجه با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی‌های تکمیلی به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های درحال احداث اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند. خاطرنشان کرد: در ریشه یابی این سرقت‌ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه‌های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آن‌ها به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را به راحتی فراهم می‌سازد.

دستگیری سارقان احشام با ۴ فقره سرقت در هامون

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان هامون ۲ سارق حرفه‌ای احشام با ۴ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ" غلامرضا شهرکی" فرمانده انتظامی شهرستان هامون گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستا‌های شهرستان هامون موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی با بررسی سرنخ‌های به جامانده از سارقان و انجام یکسری تحقیقات فنی به یک نفر سارق سابقه دار که در یکی از محلات این شهرستان ساکن بود مظنون و پس از جمع آوری ادله کافی با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت احشام با همدستی یکی از دوستانش در روستا‌های حاشیه شهرستان هامون اعتراف کرد.

سرهنگ شهرکی با اشاره به دستگیری دیگر همدست سارق خاطر نشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

جمع آوری ۱۰ معتاد متجاهر در "خاش"

در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۰ معتاد متجاهر در سطح شهرستان خاش جمع آوری و به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ "ابراهیم کوچکزایی بیان داشت: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر با هدف مقابله با سرقت‌های خرد، رفع مزاحمت و از بین بردن پاتوق معتادان و خرده فروشان، تعداد ۱۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان این که اجرای طرح‌های انتظامی تا پاکسازی مناطق آلوده به صورت مستمر ادامه خواهد یافت، از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار