مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب ۱۲ هزار و ۲۴۰ مشترک جدید گاز طبیعی طی هشت ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: اشتراک پذیری‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی بوده که در روستا‌های استان طی هشت ماهه نخست امسال بیش از ۴ هزار و ۴۲۹ مشترک و طی همین مدت در شهر‌ها بیش از ۷ هزار و ۸۱۱ مشترک جدید جذب شده اند که با احتساب این میزان، تعداد کل مشترکین گاز طبیعی در استان اردبیل به ۵۰۲ هزار و ۲۶ مشترک رسیده است.

او بیان کرد: با همت و تلاش خادمین ملت در مجموعه شرکت گاز استان اردبیل در مجموع تاکنون بالغ بر ۵۰۲ هزار و ۲۶ مشترک در سطح استان مصرف کنندگان گاز طبیعی هستند که تعداد ۳۶۸ هزار و ۶۰۰ مشترک شهری و ۱۳۳ هزار و ۴۲۶ مشترک هم روستایی هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل ضریب نفود گاز طبیعی در استان اردبیل را در حوزه شهری ۱۰۰ درصد و در حوزه روستایی ۹۵ درصد بیان کرد و افزود: استان اردبیل شامل ۲۹ شهر می‌باشد که تمامی شهر‌های استان و تعداد یک هزار و ۳۵۰ روستای استان نیز با ضریب نفوذ ۹۵ درصد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: تا پایان سال آینده و با بهره مندی ۱۳۳ روستای در حال اجراء میزان برخورداری خانوار روستایی استان اردبیل به ۹۸ درصد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.