مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت:۴۰ خدمت شرکت توزیع نیروی برق همدان با بهره گیری از کارافزار "برق من" انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شیرزاد جمشیدی,مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان،اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم تمام خدمات شرکت برق را در استان همدان، غیرحضوری و الکترونیکی ارائه دهیم.

او با اشاره به راه‌اندازی کارافزار (اپلیکیشن) "برق من" در کشور گفت: با این کارافزار، دسترسی آسان به خدمات فراهم شده است و هم‌استانی‌ها می‌توانند آن را نصب و از ۴۰ خدمت شرکت، غیرحضوری بهره‌مند شوند. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با بیان اینکه کارافزار"برق من" در کافه بازار و سایت شرکت توزیع برق استان در دسترس است افزود: در این برنامه خدمات در چهار بخش، مشاهده صورتحساب، خدمات مشترکان، برق امید و خاموشی طراحی شده که شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به این بخش‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شوند.

جمشیدی با بیان اینکه امکان مشاهده قبوض از سوی مشترکان با نصب این کارافزار وجود دارد و آن‌ها می‌توانند به این طریق آن را پرداخت کنند گفت: مشاهده سابقه مصرف و پرداخت، نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت و نمایش سوابق مصرف ،ثبت خاموشی‌ها، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و دیگر خدمات از طریق این برنامه امکان پذیر است. 

او یاد آور شد:اگر کار ستادی و اداری باشد بلافاصله پاسخ داده می‌شود و در صورت نیاز به کار عملیاتی، بعد از مراجعه تیم‌های عملیاتی و انجام کار، به صورت سیستمی به مشترک اعلام می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.