مرگ مشکوک زن ۲۴ ساله در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از مرگ مشکوک یک زن ۲۴ ساله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ"یدالله نوروزی" فرمانده انتظامی شهرستان فاروج  گفت: در پی وقوع یک مورد مرگ مشکوک زن ۲۴ ساله در سطح شهر فاروج بلافاصله بررسی موضوع  در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ نوروزی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص می‌شود حدود ساعت ۳ بامداد از بیمارستان با خانواده متوفی تماس گرفته شده و اعلام می‌شود که متوفی توسط اورژانس ۱۱۵ با موضوع تصادف به بیمارستان منتقل شده است.

او  با بیان اینکه وخامت حال این زن ۲۴ ساله به حدی جدی بود که او برای ادامه مداوا به بیمارستان شیروان منتقل می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه وی بعد از گذشت چند روز که در کما به سر می‌برد، به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سرهنگ نوروزی ادامه داد: در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد این زن ۲۴ ساله به طور نامعلومی از پشت بام یک منزل مسکونی به پایین پرت شده و افرادی که در این جریان نقش داشتند برای طبیعی جلوه دادن موضوع، در ابتدا جسد این زن را به داخل خیابان کشانده و با ایجاد تصادف ساختگی بلافاصله از محل متواری شدند.

او  با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده ماموران برای دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد، افزود: با تلاش ماموران تعداد ۷ نفر متهم در این خصوص شناسایی و با دستور مقام قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نتیجه با قرار مناسب راهی زندان شدند، عنوان کرد: تحقیقات در زمینه این پرونده تا مشخص شدن موضوع ادامه دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.