بنیاد روایت فتح با وزارت بهداشت همکاری می‌کند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از همکاری بنیاد روایت فتح با این وزارتخانه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: مستندسازی حماسه‌های مدافعان سلامت و خدمات ارائه شده در دوران همه گیری کرونا، مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری و وزیر بهداشت است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند که باید یک شهید آوینی دیگر برای روایت فتح گونه از خدمات مدافعان سلامت، فعالیت کند، همچنین و وزیر بهداشت نیز بار‌ها بر لزوم مستندسازی خدمات و همچنین بسیج ملی مقابله با کرونا توجه ویژه دارد.

جهانپور تصریح کرد: در گام چهارم بسیج ملی مبارزه با کرونا (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی)، خدمات گسترده‌ای با همکاری بین بخشی به ویژه سازمان بسیج و هلال احمر، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و مردم ارائه می‌شود که باید این خدمات، برای نشان دادن ابعاد ملی این طرح بزرگ به جهانیان و همچنین نسل‌های آینده، مستندسازی شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه در استان‌های کشور، اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری بین بخشی در حال انجام است و بنیاد فرهنگی روایت فتح می‌تواند در زمینه به تصویر کشیدن این طرح و سایر تولیدات حوزه سلامت با وزارت بهداشت، همکاری داشته باشد تا روایت فتح گونه‌ای از این خدمات، ماندگار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار