مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران:

دریاچه شهدای خلیج فارس تعطیل شد/ پس از دوره تعطیلی از ورود منقل و قلیان جلوگیری می‌شود

رضوی کیا گفت: مطابق با شرایط موجود و دستورالعمل‌های ستاد مدیریت مقابله با کرونا، تصمیمات ویژه‌ای اخذ شده است که لذا دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضوی کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان اینکه شیوع مجدد ویروس کرونا در شهر تهران شرایط خاصی را برای استفاده شهروندان از امکانات تفریحی و گردشگری فراهم کرده است گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به کووید-۱۹، مطابق با شرایط موجود و دستورالعمل‌های ستاد مدیریت مقابله با کرونا، تصمیمات ویژه‌ای در شهرداری تهران اخذ شده است.

رضوی‌کیا اظهار کرد: مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل است و شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران از این فرصت برای انجام عملیات عمرانی، اصلاح سازه‌های چادری گذر موج، بهسازی ابنیه و معابر سطح مجموعه و همچنین هرس سنگین درختان در آستانه فصل سرما، استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و افزایش آسایش همسایگان، با اجرای محدودیت‌های جدید از ورود منقل و قلیان به مجموعه فرهنگی، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس جلوگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
مگه درياچه غضاي بسته است ؟
آخرین اخبار