نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات لازم برای احداث مجتمع گلخانه‎ای و دامپروری ۱۰ هزار راسی در این شهرستان انجام شده و به زودی عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایحاد و توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و دامپروری عامل مهمی در راستای افزایش تولیدات دامی و اشتغال است.

او ادامه داد: در سال جهش تولید همه برنامه‌ها باید در مسیر خودکفایی بیشتر و کاهش انواع واردات باشد و بروجرد با برخوردار بودن از منابع طبیعی می‌تواند در این راستا با توسعه صنعت دامپروری و گلخانه‌ای حرفی برای گفتن داشته باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این شهرک دامپروری و گلخانه‌ای در مجموع در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار در ۲ فازاحداث خواهد شد که ۶۹هکتار آن برای احداث شهرک ۱۰ هزراسی دام سنگین در شهرستان احداث می‎شود.

گودرزی افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را به طور مستقیم فراهم خواهد کرد.

او اضافه کرد: اقدامات لازم برای تعیین تکلیف واحد‌های واگذار شده به اشخاص حقیقی جهت انتقال به شرکت سرمایه گذاری دامپروری بروجرد آغاز شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر عملیات اجرایی این پروژه‎ها در شهرستان آغاز شود.
سرپرست فرمانداری بروجرد نیز در این خصوص گفت: باید در راستای واگذاری زمین اقدامات لازم صورت گیرد تا هرچه زودتر کار شروع شود.

احمد گودرزیان تصریح کرد: باید زمینه را برای سرمایه‎گذاری در شهرستان فراهم کرد تا زمینه اشتغال افراد جویای کار فراهم شود.

او افزود: شهرک دام با هدف اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان کشاورزی و تولید دامی در شهرستان در قالب دام‌های شیرده و گوشتی به فارغ التحصیلان تولیدکنندگان واگذار می‎شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.