رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: عوارض آلایندگی اگر پرداخت شود، بسیاری از مشکلات استان حل می‌شود؛ همچنین عدد مشخصی از درآمد‌های نفتی در استان ارائه نمی‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: بیشتر مشکلات استان را ناشی از مدیریت ضعیف می‌دانیم و مردم برای بازگویی مشکلات استان مراجعات بسیاری به ما داشته‌اند.

او بیان داشت: در مدیریت استان در بخش آبفا و شهرداری مشکلاتی داریم و عوارض آلایندگی اگر پرداخت شود، دیگر بسیاری از مشکلات استان حل می‌شود؛ همچنین عدد مشخصی از درآمد‌های نفتی در استان ارائه نمی‌شود و به همین دلیل عددی که باید برای حق آلایندگی ضریب بخورد و ارزش افزوده دیگر مشخص نیست.

حسینی بیان کرد: پروژه فاضلابی که قرارگاه خاتم الانبیا نوشته شده است، از یک ماه قبل کلنگ زنی شد، ولی شروع نشده است چرا که هیچ اعتباری به پیمانکار اختصاص نداده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: فاز دوم ۵۵۰ هزار هکتاری هنوز اجرا نشد چرا که وزارت نیرو حدوداً ۲۳۰ هزار هکتار از این طرح را تخصیص آب نمی‌دهند و این در حالی است که نمایندگان مجلس استان طرح سوال و استیضاح را از وزیر نیرو انجام داده‌اند، ولی اراده‌ای برای انجام نشدن این طرح وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.