فرمانده انتظامی مشهد گفت: هشتمین طرح عملیاتی ثامن با محور ارتقاء امنیت شهروندان در مناطق حاشیه‌ شهر مشهد اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد گفت: با بررسی صورت گرفته در گزارش‌های شهروندان به فوریت‌های پلیسی و مطالعات میدانی، هشتمین طرح عملیاتی ثامن با محوریت ارتقاء امنیت شهروندان در مناطق حاشیه‌ای مشهد  به مدت ۱۵ ساعت اجرا شد.

او افزود: در اجرای ضربتی این طرح گسترده، مناطق از قبل شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی پاکسازی و ۱۳۵ متهم پرونده‌های سرقت و دیگر جرائم دستگیر شدند؛ همچنین با رمزگشایی از ۲۲۳ فقره انواع سرقت ۱۳ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی توقیف و به مالکان آن تحویل داده شد.
 

بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در اجرای این ماموریت همچنین ۳۴ پارک و بوستان محله نیز در مناطق حاشیه شهر مشهد پاکسازی و با دستگیری ۲۴ متهم به جرم توزیع مواد افیونی، ۷۶ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

صارمی ساداتی با اشاره به تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در مشهد و به خصوص مناطق حاشیه‌ای این کلانشهر، بیان کرد: از شهروندان انتظار داریم با توجه به توصیه‌های کنترلی و مراقبتی پلیس در پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و دیگر جرائم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار