معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمنان،زنجیره تولید فولاد در کشور متوقف نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که در مجوعه گندله سازی مادکوش برگزار شد، گفت: امسال ۳۰ میلیون تن فولاد در کشور تولید شده که ۱۰ درصد بیشتر از سال گذشته است.

اسماعیلی افزود: سیاست دولت و وزارت صمت حمایت از تولید و تقویت زنجیره فولاد کشور است.

او گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، زنجیره تولید فولاد در کشور متوقف نشده است و این موضوع تلاش و همت نیروهای توانمند کشورمان را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


ایرج حیدری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در این نشست گفت:زمینه برای هرگونه سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس فراهم است و وزارت صمت نیز باید توجه ویژه‌ای به صنایع مستقر در هرمزگان داشته باشد.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز گفت: استان هرمزگان سومین استان برتر کشور در زمینه تولید فولاد است.

داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت در سفر به هرمزگان از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش  بازدید و در نشست با فعالان اقتصادی هرمزگان نیز شرکت کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.