طی عملیاتی مشترک، توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و فارس ۲۴ کیلو تریاک در محموله بار گوجه کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که راننده یک دستگاه کامیون می‌باشد و بار صیفی جات را از سایر استان‌ها به میدان تره بار انتقال می‌دهد، قصد دارد با استفاده از خودرو خود تحت پوشش بار گوجه مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و به شهر تهران انتقال دهد. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با همکاری همدستش به استان‌های جنوبی مسافرت و پس از تهیه مواد مخدر و پنهان کردن آن در محموله بار گوجه قصد دارد پس از گذشتن از استان فارس به شهر تهران مراجعه کند. با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به "استان فارس" اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس موفق شدند خودروی متهمان را در محور مواصلاتی به استان فارس شناسایی و آن را تحت مراقبت قرار دادند و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کنند.

با توقف خودرو هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار ۲۴ کیلو تریاک کشف کردند.
متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس در استان فارس منتقل شدند و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک تهران و کرمان

ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش تریلر حامل گاز مایع

کشف ۹۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک تهران و یاسوج

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار