کمک فعالان اقتصادی خراسان رضوی به مقابله با کرونا

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: فعالان اقتصادی زیرپوشش اتاق بازرگانی به منظورعمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود برای نوبت دوم به یاری مراکز درمانی خراسان رضوی در مقابله با کرونا شتافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمودی نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: اتاق بازرگانی به منظور مواجهه با بحران‌هایی مانند سیل و زلزله و همچنین شیوع ویروس کرونا، به مسئولیت اجتماعی خود عمل می‌کند.

او افزود: به همین منظور از ابتدای شیوع کرونا تاکنون فعالان اقتصادی در یک نوبت اقلام مورد نیاز مراکز درمانی برای مقابله با این ویروس از قبیل ونیتلاتور، ماسک‌های دایمی پزشکی و پرستاری و سایر تجهیزات را با هزینه ۵۰ میلیارد ریال خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی مشهد هدیه کرده اند.

نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: در این هفته نیز فعالان اقتصادی این استان بار دیگر متعهد به پرداخت ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به تامین اقلام دارویی و درمانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مقابله با کرونا شدند.

محمودی بیان کرد:  فعالان اقتصادی کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) که عضو ستاد اقتصادی، پشتیبانی و جلب مشارکت‌های مردمی مقابله با کرونا در استان است واریز می‌کنند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.