فرماندار بهبهان گفت: برای اجرای طرح شهید سلیمانی همه امکانات لازم را فراهم کردیم و این طرح به صورت رسمی وارد فاز عملیاتی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: برای اجرای طرح شهید سلیمانی همه امکانات لازم را فراهم کردیم و در اختیار مجریان گذاشتیم که به صورت رسمی وارد فاز عملیاتی شده است و ما در اجرای این طرح جز محدود شهر‌های بودیم که مکان‌های استاندارد برای قرنطینه در اختیار مجریان قرار دادیم.

او افزود: یک سال از اولین نمونه مثبت کرونا در جهان می‌گذرد و در کشور ما ۱۵ درصد بستری‌ها منجر به فوت شده است و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های جدید در حوزه بستری‌ها و هم در حوزه فوتی‌ها کاهش داشتیم.

زمانی اصل با بیان اینکه هروقت کار را محکم گرفتیم و مردم رعایت کردند آمار‌ها کاهشی بود، تصریح کرد: وضعیت اکنون کمی بهتر شده است و با کاهش ۶۰ درصدی بستری‌ها مواجه هستیم، اما نباید محدودیت‌ها را مجددا نادیده بگیریم.

فرماندار بهبهان بیان داشت: صنف تالارداران اعلام ورشکستگی کرده و منتظر هستیم در ستاد کرونای آینده استان مورد را مطرح کنیم و صحراگردی، پاساژ گردی و بازار گردی در این شرایط یکی از بزرگترین معضلات ما است که نزدیک به ۵۸ درصد مردم رعایت نمی‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: کادر درمان و بهداشت سنگ تمام گذاشته اند و با توان مضاعف در حال تلاش هستند از مردم می‌خواهیم که بخاطر آ‌ها نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.