بازیکن تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود از شایستگی‌های آبی پوشان نوشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هروویه میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی خود نوشت:

طرفداران عزیز و همه افرادی که عاشق استقلال هستند، می خواهم از شما یک لطف بخواهم؛ من مانند یک بازیکن باتجربه در تیم احساس می‌کنم باید چیزی را با شما به اشتراک بگذارم. برای من و همه هم تیمی هایم، در این دوره دشوار با بیماری کرونا، مشکل بزرگی است که ما نمی توانیم ببینیم شما کنار ما ایستاده اید، در بازی‌های ما از ما حمایت می کنید و یار دوازدهم ما هستید.

او افزود: من می‌توانم درک کنم که شما بعد از این ۵ بازی خوشحال نیستید، حتی من هم خوشحال نیستم، زیرا ما پس از ۵ بازی فقط ۸ امتیاز کسب کردیم. استقلال شایسته است که همیشه در صدر باشد، من به خوبی می دانم که نام استقلال به چه معنا است و قبلاً در مصاحبه‌های خود چند بار گفته ام که استقلال از فوتبال فراتر است. من می‌دانم که با پیروزی استقلال برای چند لحظه مشکلات خود را فراموش می‌کنید.

میلیچ: استقلال شایسته است همیشه در صدر باشد


بیشتر بخوانید


میلیچ ادامه داد: از شما خواهش می کنم، لطفاً اگر باشگاه را دوست دارید نشان دهید، که اکنون باشگاه بیش از آنچه فکر می‌کنید به شما نیاز دارد. من از شما می خواهم که از اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه، فکری و کادرش، همه بازیکنان و افراد اطراف باشگاه حمایت کنید.

هواداران عزیز، در اوقات خوب و بد، باشگاه به شما احتیاج دارد و همه ما باید متحد شویم. بعضی از چیز‌های زندگی را نمی‌توانید انتخاب کنید، و بعضی چیز‌ها را می‌توانید انتخاب کنید، مانند طرفداری از استقلال و شما باید باشگاه را بدون هیچ بهانه‌ای در پیروزی و شکست دوست داشته باشید. تمام ذهنیت‌های منفی را کنار بگذارید و در بازی‌های بعدی از تیم ما حمایت کنید که کار آسانی نخواهد بود. همچنین دربی نزدیک است و همه ما می دانیم که این برای ما چه معنی دارد.

میلیچ: استقلال شایسته است همیشه در صدر باشد

در پایان، من برای روزنامه‌نگارانی که طرفدار استقلال هستند و برای ادمین‌های صفحات هواداری پیامی دارم: من همیشه طرفدار نظر درست و صادقانه هستم و منتقدان بخشی از کار ما هستند، اما تاریخ باشگاه خود و افرادی که آن تاریخ را نوشتند از بین نبرید، زیرا آن‌ها بسیاری از خاطرات و عناوین خوب را به شما دادند. شما یک قدرت بزرگ دارید، زیرا پیام رسان هستید و لطفاً از این به بعد فضای خوبی را اطراف این باشگاه ایجاد کنید، لطفاً در بازی‌های بعدی از ما حمایت کنید و ما در زمین بیشترین تلاش خود را خواهیم کرد.

با تشکر از شما برای همه عشق و حمایت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
خخخخخخخخ
آخرین اخبار