رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان گفت: از ابتدای امسال هزار و ۹۰۰ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌ های خام دامی انجام شده است.

عارفی نیا رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۹۲۷ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌ های خام دامی انجام  شده است که در طی این بازدید ها  با ۶۳ مورد تخلف بهداشتی برخورد شده است.

او افزود: بازدید های نظارتی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی یکی از اولویت های دامپزشکی است که در طول سال انجام می شود.


بیشتر بخوانید


عارفی نیا اظهار کرد: با وجود همه گیری ویروس کرونا در کشور، این شبکه بازدید های خود را از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی افزایش داده است تا شهروندان محصولی بهداشتی و سالم تهیه و مصرف کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان ادامه داد: شهروندان فرآورده خام دامی خود را از مراکزی تهیه کنند که مورد تایید دامپزشکی است.

او بیان کرد: مردم از مصرف فرآورده‌ های فاقد هویت بهداشتی و خارج از زنجیره نظارتی جدا خود داری و در صورت مشاهده تخلف مراتب را با شماره تماس ۳۲۱۲۱۴۹۰ اطلاع رسانی کنند.

نظارت بر واحد‌ های تولید و عرضه فرآورده خام دامی با هدف تامین سلامت و بهداشت عمومی جامعه در طول سال اجرا می‌ شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.