استاندار اردبیل از اهالی استان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه پرهیز از تجمع و دورهمی‌های شب یلدا در کاهش این بیماری تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از برخی پایگاه‌های سلامت محور بسیج و نقاهتگاه مرکزی مشگین‌شهر گفت: در حال حاضر شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در وضعیت قرمز کرونایی بسر می‌برند و وضعیت سایر شهرستان‌های استان نیز نارنجی است.

او از اهتمام جدی مسوولان شهرستان مشگین‌شهر و همکاری مردم در راستای کاهش بیماران کرونایی در این شهرستان قدردانی کرد و افزود: خروج شهرستان مشگین‌شهر از وضعیت قرمز مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان و همکاری و همیاری سایر ادارات و نهاد‌های دولتی و بسیج مقاومت سپاه ناحیه مشگین‌شهر است.

استاندار اردبیل با مناسب ارزیابی کردن وضعیت نقاهتگاه شهرستان مشگین‌شهر افزود: نقاهتگاه مرکزی مشگین‌شهر به عنوان نخستین نقاهتگاه استان بیمار کرونایی پذیرش کرده و از تجهیزات و امکانات مناسبی برخوردار است.

بهنام جو با بیان اینکه در اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۷۵ درصد از جمعیت این شهرستان غربالگری شده است، گفت: از این تعداد ۷۰۶ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا شناسایی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.