بنابر اعلام مقامات محلی، در پی وقوع آتش سوزی مهیب در یک انبار صنعتی مخروبه در اسپانیا که محل اسکان بیش از ۱۰۰ مهاجر بود دست‌کم ۱۷ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، آتش سوزی در انبار صنعتی مخروبه در اسپانیا که محل اقامت مهاجران بود دست کم ۱۷ مصدوم برجای گذاشت که وضعیت دو تن از آن‌ها بحرانی است.

این آتش سوزی حوالی ساعت ۲۱ به وقت محلی در شهر بادالونا کاتالوینا در شمال شرقی این کشور و در حومه بارسلونا رخ داد. مقامات محلی نگرانند که کسی در داخل انبار گرفتار شده باشد.

 بنابر اعلام مقامات شهرداری بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ مهاجر در شرایط نامطلوبی در این انبار صنعتی زندگی می‌کردند. «خاویر گارسیا آلبیول» شهردار بادالونا در این باره گفت ما ۶۰ نفر را بیرون آوردیم. اما بسیاری از افراد هم از پنجره‌های عقبی خارج شدند. احتمالا بیش از صد نفر از انبار خارج شده اند. ما امیدواریم این حادثه قربانی نداشته باشد.

تصاویر منتشر شده در تلویزیون محلی یا شبکه‌های اجتماعی شعله‌های بلند آتش را نشان میدهد. «آلبا ورگس» مسئول بهداشت منطقه کاتالونیا اعلام کرد این حادثه ۱۷ مصدوم داشت که حال دو تن از آن‌ها بحران و وضعیت چهار نفر هم وخیم است.

بیش از ۲۰ گروه آتش نشان برای مهار کردن آتش اعزام شدند. آتش سوزی با شدتی ادامه دارد که امکان ندارد فرد دیگری زنده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار