عکرش با تاکید بر تامین سلامتی و امنیت غذایی مردم گفت: همه دستگاه‌ها برای حفظ سلامتی آسیب دیدگان از آبگرفتگی‌ها وارد عمل شوند.

عادل عکرش معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مدیر شبکه بهداشت و درمان در این نشست آخرین وضعیت سلامت در بندر ماهشهر و شهر‌ها و روستا‌های توابع آن را تشریح کرد.

او افزود: توجه به سلامت و امنیت غذایی شهروندان یکی از مهمترین شاخصه‌ها و دغدغه‌های کلان بوده و هیچگونه اغماضی در این خصوص قابل توجیه و بخشش نیست.

عکرش اظهار داشت: در این شرایط حساس که انتشار ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و بارندگی‌های اخیر موجب نگرانی به خطر افتادن سلامتی و امنیت غذایی مردم بندر ماهشهر شده، از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم با توجه و تلاش مضاعف در این راه گام بردارند، البته با تلاش کادر پزشکی و درمانی و سایر مجموعه‌ها توانسته ایم شاهد کاهش تلفات ویروس کرونا در شهرستان باشیم.

این مقام مسئول بیان کرد: همه ماه موظف هستیم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، مدافعان سلامت یاری کنیم، البته از مجموعه بهداشت و درمان می‌خواهیم در سریعترین زمان ممکن مرکز تشخیص فوری کرونا را تکمیل و آماده فعالیت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.