۱۱۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم به آغوش خانواده بازگشتند

مدیر نمایندگی ستاد دیه قم از آزادی ۱۱۷ زندانی جرایم مالی غیرعمد در قم به همت ستاد دیه استان و با کمک خیران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،رضا مرادی پور،مدیر نمایندگی ستاد دیه قم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، ۱۱۷ نفر که به دلیل جرایم مالی غیرعمد زندانی بودند، به همت این ستاد و با کمک خیران آزاد شدند.

او افزود: از میان این افراد ۹ نفر به دلیل دیه غیر عمد، ۱۲ نفر نفقه و ۹۶ نفر به دلایل مختلف مالی زندانی شده بودند.

مرادی اضافه کرد: بدهی کل زندانی‌های آزاد شده ۱۱ میلیارد ریال بود که ۴۳ درصد معادل چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از طریق تخفیف از شکات تامین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه قم ادامه داد: مانده بدهی نیز از طریق کمک بلاعوض، آورده خانواده مددجویان، تسهیلات ستاد دیه و پیگیری اعسار فراهم شده است.

مرادی پور عنوان کرد: در حال حاضر ۷۷ زندانی جرایم غیرعمد در این استان شامل چهار نفر به دلیل دیه غیرعمد و ۷۳ نفر محکوم مالی، در انتظار آزادی هستند، که این رقم، کمترین میزان آمار زندانیان جرایم غیر عمد در ۱۰ سال گذشته می‌باشد.

او گفت: ستاد دیه استان قم با شماره‌حساب‌های بانک ملی ۰۲۰۱۲۳۱۶۱۸۰۰۹، بانک ملت ۱۸۲۲۲۸۸۷۲۴ و بانک تجارت ۱۵۳۰۰۸۵۵۹۳، شماره کارت‌های ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۲۵۷۶۶۲۳ بانک تجارت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۶۰۰۰۰۸۸۸ بانک ملی و شماره تماس ۳۷۷۲۲۶۶۶ آماده دریافت کمک‌های خداپسندانه مردم شریف قم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار