با بسته اخبار انتظامی امروز ۲۰آذر ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،دربسته اخبار پلیسی  امروز  استان کرمان می‌خوانیم.

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: فردی که در جریان یک نزاع مرتکب قتل شده بود کمتر از ۲ ساعت به همت ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اولیه صحنه مشخص شد یک نفر در جریان یک نزاع بر اثر ضربات سلاح سرد به قتل رسیده و ضارب هم پس از ارتکاب جرم از محل فرار کرده است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران با بررسی میدانی و بر اساس شواهد موجود هویت قاتل را شناسایی و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی این فرد را کمتر از ۲ ساعت از زمان وقوع قتل در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ فیروزبخت گفت: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود به سبب بالا گرفتن تنش در یک نزاع اقرار و دلیل و انگیزه ارتکاب جرم را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد.

کشف ۲۳۴کیلو تریاک در جاده راین-گلزار

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک دستگاه وانت پراید حامل ۲۳۴ کیلو تریاک در عملیات شبانه یگان تکاوری ۱۱۶ قرارگاه عملیاتی ابوذر از رسیدن به مقصد بازماند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین موادمخدر از محدوده جیرفت مطلع و در چند نقطه از محور‌های اصلی و فرعی حوزه این شهرستان مستقر شدند.

اوافزود: در نهایت ماموران مستقر در محور راین-گلزار طی ساعات پایانی شب به یک دستگاه خودروی پراید وانت مشکوک شدند و به آن دستور ایست دادند، اما با فرار این خودرو پس از یک تعقیب و مراقبت کوتاه موفق شدند آن را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به فرار سرنشین آن از محل تصریح کرد: ماموران در بازرسی از وانت ۲۳۴ کیلوگرم تریاک کشف و در ادامه نیز موفق شدند با همکاری ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد این متهم را که به منظور فرار سوار بر یک دستگاه خودروی عبوری شده بود، شناسایی و دستگیر کنند.

کشف ۳۰ فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی در کرمان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق فشار قوی و کشف ۳۰ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی پور امینائی افزود: به دنبال وقوع خاموشی‌های گسترده و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها به همت ماموران انتظامی ۲ سارق سابقه دار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه به دست ماموران کلانتری ۲۴ شهر کرمان دستگیر شدند.

سرهنگ امینایی با اشاره به کشف مقداری کابل مسروقه از مخفیگاه سارقان گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۳۰ فقره سرقت سیم‌های برق شبکه هوایی در شهرستان کرمان اعتراف کردند.

دستبند پلیس سیرجان بر دستان دندانپزشک قلابی

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری یک دندانپزشک قلابی و پلمب مطب وی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان دندانپزشک از مردم کلاهبرداری کرده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است بررسی موضوع در دستور کار قرار دادند.

او افزود: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که متهم با راه اندازی مطب دندانپزشکی غیرمجاز اقدام به فعالیت کرده  است که در این رابطه ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند فردی بدون مجوز و مدارک لازم با اجاره نمودن یک مطب خود را به عنوان دندانپزشک معرفی کرده که ضمن هماهنگی قضایی این مطب پلمب و متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از شهروندان خواست: برای هرگونه درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار