مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خیرین ۲۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا کمک کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  علی بزرگمهر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان گفت: مجمع خیرین سلامت گلستان از پیک اول، دوم و در حال حاضر که در پیک سوم ویروس کرونا قرار داریم حدود ۲۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و وسایل پزشکی هزینه کرده است.


علی بزرگمهر افزود: دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور)، دستگاه‌های اکسیژن ساز، پمپ اکسیژن، انواع ماسک، لباس‌های محافظتی برای کادر درمان از جمله تجهیزاتی است که در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا به همت مجمع خیرین سلامت گلستان خریداری شده است.


بزرگمهر با بیان اینکه برای تامین بخشی دیگر از تجهیزات پزشکی دست یاری به سوی خیرین دراز می‌کنیم گفت: تخت‌های آی. سی. یو، مانیتور، پمپ سرنگ، تشک مواج از جمله دیگر تجهیزاتی است که باید برای تهیه آن اقدام کنیم.


او افزود: برخی از دستگاه‌های ونتیلاتور که از قبل تهیه شده بود به علت فرسودگی نیاز به تعمیرات دارد که از خیرین و مردم نوع دوست گلستان درخواست می‌کنم در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.


بزرگمهر گفت: خیرین و مردم نوع دوست گلستان برای مشارکت در تامین تجهیرات و نیاز‌های بخش بهداشت و درمان می‌توانند با دفتر مجمع به شماره ۳۲۴۸۰۵۳۸ تماس بگیرند.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار