رییس جمعیت هلال احمر تربت جام گفت: توزیع رایگان ۵۰ هزار ماسک پزشکی در مناطق کم برخوردار تربت جام همزمان با شهرستان‌های تایباد و خواف آغاز شد.

سعید شیری رییس هلال احمر تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: توزیع بیش از ۷ هزار ماسک پزشکی ٣ لایه رایگان به همت  اعضای داوطلب و جوان هلال احمر درمرحله اول در روستا‌های کم برخوردار مرزی در  تربت جام آغاز شد.

او با اشاره به اجرای طرح توزیع ۵۰ هزار ماسک پزشکی در خراسان رضوی با همکاری معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و شرکت الگو تجارت آتیه  از امروز ٢٠ آذرماه برای کنترل شیوع بیماری کرونا افزود: این طرح با همکاری شرکت الگو تجارت آتیه همزمان با شهرستان‌های خواف و تایباد در حال اجرا است.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام ادامه داد: این طرح با حضور ۱۰۰ نفر روز عضو فعال داوطلب جمعیت هلال احمر تربت جام در قالب ٥ تیم فعال در ١٠ روستای کم برخوردار بخش پایین جام تربت جام انجام می‌شود.

شیری با تشریح عملکرد گروه‌های داوطلبین هلال احمر در این زمینه مبتنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: این طرح با هدف کنترل و تاکید بر حسن اجرای دستورهای بهداشتی به منظور صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با استفاده از ماسک در کم برخوردار و مرزی شهرستان اجرایی می‌شود.

او تصریح کرد:توزیع بروشور و آموزش چهره به چهره نکات بهداشتی در این طرح به همت  داوطلبان جمعیت هلال احمر و دانشکده علوم پزشکی انجام می‌ شود تا شاهد کاهش زنجیره انتقال بیماری و پیشگیری از شیوع بیش از پیش بیماری کرونا و نیل به سلامت عمومی باشیم.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.