دکتر شیخ ملا ، رئیس جماعت علمانی عراق به مناسبت روز اعلام پیروزی بر داعش توئیتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دولت خلافت اسلامی یا داعش، کمتر کسی است که نام این گروه تروریستی تکفیری را نشنیده باشد؛ آمده بودند تا با کمک مالی و نظامی ساخته و پرداتختگانشان از شام تا خراسان را از آن خود کنند، اما در نطفه نابود شدند.

امروز دهم دسامبر (۲۰ آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است. نیرو‌های مسلح عراق با وجود همه حمایت‌های هم پیمانان منطقه‌ای و بین المللی داعش بعد از سه سال نبرد بی امان توانستند بر این گروه تروریستی پیروز شوند. پیروزی شیرینی که از ایستادن جمهوری اسلامی ایران در کنار عراق در شرایطی دشوار حاصل شد و مردم عراق این کمک و مساعدت ایران را هرگز فراموش نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید


دکتر شیخ خالد ملا در توئیتی به مناسبت روز اعلام پیروزی بر داعش در این باره نوشت: «در روز پیروزی بر داعش باید خون‌های شهدای عراق را به یاد آوریم. به ویژه فرماندهان پیروزی، ابو مهدی مهندس و قاسم سلیمانی. باید مجروحان و معلولان را به باید آوریم؛ و به یاد داشته باشیم که خطر داعش همچنان آینده ما را تهدید می‌کند. به همین دلیل باید صفوف خودر در مقابل اندیشه تکفیری متحد و یکپارچه کنیم. اندیشه‌ای که به واسطه شرایط سیاسی پیچیده‌ای که وجود دارد همچنان درحال رشد است.»

توئیت رئیس جماعت علمانی عر اق به مناسبت روز پیروزی بر داعش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار