ملانوری در سفر یک روزه خود به بشرویه از بیمارستان جدید این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید شهرستان بشرویه گفت: باتوجه به اینکه سلامت یکی از مهم‌ ترین درخواست‌ های مردمی است باید هرچه سریعتر بیمارستان جدید بشرویه تکمیل شود.

او افزود: برای تکمیل محوطه و فضای بیمارستان نیز اعتبار لازم را پیگیری می‌کنیم.

ساخت بیمارستان جدید بشرویه از سال ۹۰ آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


این پروژه در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

با راه اندازی بخش‌های داخلی، اطفال، زنان، جراحی، دیالیز، آی. سی. یو، سی. سی. یو، قلب و اورژانس در این بیمارستان، سطح خدمات درمانی شهرستان ارتقاء پیدا می کند.

فاز ۲ استخر شنای بشرویه تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد 

 همچنین ملانوری در سفر خود به بشرویه با هدف رصد میدانی و اطلاع از وضعیت استخر شنای این شهر از این پروژه نیمه تمام بازدید کرد.

 عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این بازدید گفت: ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل استخرشنای بشرویه نیاز است.

او افزود: فاز دوم استخر شنای ورزش و جوانان بشرویه تا دهه فجر امسال به پایان می‌رسد.

عزیزی بیان کرد: در فاز دوم این پروژه که مرحله سفت کاری ساختمان است ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه می شود که تاکنون ۸۰ درصد کار را پیمانکار کار کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: در صورت تامین اعتبار در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ شاهد افتتاح استخر شنای ورزش و جوانان در بشرویه خواهیم بود.

بازدید کارخانه پنبه پاک کنی بشرویه

ملانوری همزمان با حضور در کارخانه پنبه پاک کنی از مراحل برداشت و فرآوری بذر نیز بازدید کرد.

او در این بازدید گفت: باید امکانات را با کمک بخش خصوصی فراهم کنیم تا پنبه به آخرین مرحله ارزش افزوده خود در بشرویه برسد.

شهرستان بشرویه با سه هزار و ۵۰۰ هکتار سطح زیرکشت پنبه، قطب تولید طلای سفید خراسان جنوبی است و سالانه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ تن وش پنبه را تولید و روانه بازار می‌کند.

تسریع در اجرای پروژه‌های راه در بشرویه ضروری است

ملانوری استاندار خراسان جنوبی در بازدید از پروژه دوبانده کردن راه بشرویه به طبس گفت: مردم اذعان دارند که پروژه‌ های راه در بشرویه کند و به صورت لاک پشتی پیش می رود.

او افزود: از این پس پروژه‌ های راه را در بشرویه با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می کنیم.

ملانوری  بیان کرد: ۳ کیلومتر از دوبانده کردن مسیر بشرویه به طبس تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌ رسد و مابقی مسیر را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.