تخصیص اعتبار برای استانداردسازی سیستم‌های بهداشتی مدارس

۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای استانداردسازی سیستم‌های بهداشتی مدارس کشور تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی کریمی فیروزجائی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس هشتم طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در مجلس تصویب و اجرایی شد، گفت: ردیف مستقلی برای استانداردسازی سیستم‌های بهداشتی مدارس اختصاص داده شد که بر اساس آن ۴۶۰ میلیارد ریال به این طرح تعلق گرفته است.

او افزود: استاندارد سازی سیستم‌های بهداشتی مدارس با توجه به فرصتی که با توجه به قرارگیری در دوران تحصیل از راه دور، می‌تواند گام مهمی در برقراری عدالت بهداشتی در مدارس استان باشد.

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رسیدن به استاندار‌های طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در حوزه نوسازی مدارس بودجه ۴۰۰۰ میلیارد تومانی آن به ۵۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

او همچنین کاهش مشکلات دانش آموزان در دسترسی به اینترنت را از اولویت‌ها دانست و افزود: چندین دکل مخابراتی در حال نصب در شهرستان‌های مازندران است و تعدادی هم در حال بروز رسانی هستند و این در شرایطی است که برای نصب یک دکل جدید مخابراتی ۲۵ میلیارد ریال و برای برزو رسانی آن ۷ میلیارد ریال بودجه نیاز است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار