پیاده‌راه رجایی شهر تلفیق هنر، معماری و زیست شهری است

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: زیبا سازی، استقرار مبلمان شهری و احداث فضای سبز در طرح پیاده راه رجایی شهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به استقرار مبلمان شهری و احداث فضای سبز در پروژه پیاده راه رجایی شهر گفت: مدیریت شهری کرج با پیاده روسازی های متعدد و استقرار مبلمان شهری و افزایش فضای سبز، گام بلندی به منظور حرکت به سمت شهر انسان محور برداشته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: در هفته اخیر در پروژه عملیات اجرایی احداث پیاده راه آزادی بخشی قابل توجهی از مبلمان جانمایی و نصب شده و کاشت فضای سبز آن نیز هم زمان در حال انجام است.

بضاعتی پور گفت: خیابان آزادی_رجایی شهر از جمله فضاهای قدیمی شهر کرج بوده و در طراحی و مناسب سازی آن تلاش شده تا حافظه تاریخی و حیات این خیابان را باز، زنده سازی کنیم.

او افزود: با تلاش بی وقفه سعی داریم تا این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام برسد تا شهروندان شاهد ایجاد یک فضای جدید و متفاوت نسبت به قبل در این محدوده باشند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امروزه شهرها علاوه بر داشتن جاذبه‌های طبیعی با ایجاد بسترهای جدیدی در خلق زیبایی مبلمان و اِلمان‌ها می توانند برند سازی کنند و زمینه ساز ورود بیش از پیش گردشگران شوند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.