مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: فاز اول گاوداری ۶ هزار راسی این شهرستان تا پایان امسال تکمیل و به بهره‎برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، محمد رضوانی فرد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) روز جمعه در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه گاوداری ۶ هزار راسی دلفان اظهارداشت: برای راه اندازی این فاز یک هزار و ۵۰۰ راس دام سنگین به همراه تجهیزات کامل به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان خریداری شده به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: فاز دوم و سوم این پروژه در خرداد و مرداد ماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) بیان کرد: در آینده نزدیک و بعد از اتمام پروژه گاوداری ۶ هزار راسی یک مجتمع کشت و صنعت مرتبط با این گاوداری در شهرستان دلفان راه اندازی میشود.

فرماندار دلفان نیز در این خصوص گفت: تکمیل عملیات اجرایی و بهره برداری از گاوداری ۶ هزار راسی در این شهرستان مطالبه و خواسته اصلی مردم است.

حشمت بهمنی با بیان اینکه احداث این طرح نقش بزرگی در رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان دارد، اظهار داشت: همکاری مسوولان و بانک‌های عامل برای پیشرفت این پروژه ملی ضروری است.

گاوداری ۶ هزار راسی دلفان در زمینی به مساحت ۵۴ هکتار در روستای سالیانه خاوه و در کنار جاده نورآباد به نهاوند در حال احداث است که تولید خوراک دام، کودخشک کنی و فرآورده‌های لبنی از صنایع جانبی آن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: افتتاح طرح ، گاوداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.