طلوعی گفت: تقاطع غیر هم سطح شهید سردار سلیمانی در حال ساخت است و تا پایان امسال به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ طلوعی شهردار کرمانشاه گفت: تقاطع غیرهم سطح شهید  سردار قاسم سلیمانی  هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: فاز اول این پروژه به صورت هم سطح که مسیر شرق به غرب و بالعکس است در فروردین ماه امسال به بهره برداری رسید و کار در فاز‌های دیگر نیز با سرعت خوبی پیش می‌رود.

طلوعی  با اشاره به جزئیات پروژه تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی گفت: این تقاطع دارای سه سطح شامل مسیر شمال به جنوب و بالعکس به صورت زیرگذر، مسیر شرق به غرب و بالعکس به صورت هم سطح و مسیر‌های گردشی شرق به جنوب و غرب به شمال به صورت روگذر است.

طلوعی با بیان اینکه عملیات اجرایی مسیر‌های غیر هم سطح شرق به جنوب و غرب به شمال در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی کار آن به اتمام می‌رسدگفت: عملیات اجرایی هر مسیر که به پایان برسد برای کاهش بار ترافیکی، سرعت بخشی تردد منطقه و رفاه حال شهروندان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد:اعتبار اولیه این پروژه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که قطعاً به دلیل نوسانات قیمت مواد و مصالح مورد نیاز هزینه ساخت افزایش خواهد یافت.

او گفت:با وجود مشکلات مالی شهرداری‌ها که موجب توقف و یا کندی سرعت اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهری در کشور شده خوشبختانه عملیات اجرایی تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی با سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/س 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.