کنگره ملی شهدای استان قم فراخوان جشنواره داستان نویسی ویژه شهدای استان را منتشر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید موسی حسینی کاشانی،رئیس کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی شهدای قم گفت: کنگره ملی شهدای قم با هدف ماندگار کردن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و به منظور شناساندن شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل‌های آینده، فراخوان دریافت آثار داستانی را منتشر کرد.

او افزود: قم شهر شهادت و ایثار، سرداران و شهدای شاخص استان قم، نقش مهم رزمندگان استان قم در طول هشت سال دفاع مقدس، شهدای بین المللی مقیم استان قم، شهدای شهر قم در انقلاب، بمباران به تصویر کشیدن یکی از وقایع انقلاب و دفاع مقدس در استان قم و شهدای جبهه مقاومت و شهدای سلامت موضوعات داستان نویسی ویژه شهدای استان هستند.

رئیس کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی شهدای قم اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ١۵ دی ماه امسال اعلام شده است.

او ادامه داد: داستان نویسان می‌توانند داستان‌های کوتاه خود را در قابل داستانک و داستان کوتاه از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا و تلگرام به مدیر کانال کمیته فرهنگ و هنر کنگره به نشانی kongereshohadaqom@ و یا ایمیل Kongereshohadaqom@chmail.ir ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و داستان‌ها باید در قالب فایل ورد و حداکثر سه هزار کلمه باشد و در صورت ارجاع داستان به واقعه و یا یک شهید خاص، مستندات آن نیز ارائه شود و نویسندگان باید نام، نشانی، شماره تماس و نشانی ایمیل خود را در فایل داستان بنویسید.

حسینی کاشانی در پایان با بیان این که آثار برگزیده در کتابی منتشر خواهد شد، افزود: به نفرات برگزیده به ترتیب ۴٠، ٣٠ و ٢٠ میلیون ریال و به چهار داستان برگزیده از آثار ارسالی هر کدام ١٠ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

گفتنی است شرکت در این جشنواره برای تمام مردم آزاد است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار