آیت‌الله فیاضی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین نوری را به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ، تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، پیام تبریک آیت الله فیاضی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری    بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ رضا نوری دامت افاضاته

ضمن قدردانی از تلاش و خدمات جناب حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابوالقاسم یعقوبی دامت بقائه در سنگر امامت جمعه بجنورد و نمایندگی، ولی فقیه در خراسان شمالی، و سپاس بی‌کران از حسن توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان، انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت نمایندگی رهبرمعظم انقلاب در خراسان شمالی را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم با همت جوانان حزب‌اللهی و تشکل‌های خودجوش مردمی و اقشار مختلف مردم شریف و همراهی مسئولان و نهاد‌های استان بتوانید ماموریت محوله از سوی نایب امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را که به شما اعتماد نموده به نحو احسن پیش ببرید.

در پایان اینجانب از همه مردم عزیز این خطه شهیدپرور تقاضا می‌کنم تا این عالمِ عاملِ مخلص مورد اعتماد رهبری را که من انفسکم می‌باشد، با همه وجود حمایت کرده و در راه پیشبرد اهداف مقدس انقلاب و زمینه سازی برای ظهور حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف یاری نمایند.

غلامرضا فیاضی، نماینده مردم شریف خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.