فرمانده انتظامی بوکان گفت: طی سه هفته اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد، یک میلیارد ریال برگ جریمه برای رانندگان متخلف در این شهرستان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ سلمان حیدری فرمانده انتظامی بوکان  اظهار داشت: از زمان اجرای محدودیت های منع تردد شبانه ، ۲۰۰ دستگاه خودرو در راستای اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های تردد، جریمه و اعمال قانون شدند.

سرهنگ حیدری ادامه داد: طی این مدت ۲ هزار و ۴۱۸ دستگاه انواع خودرو با پلاک غیر بومی از مبادی ورودی این شهرستان به دلیل این محدودیت‌ها برگشت داده و از ورود آن به این شهرستان جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان بوکان، نیز از سوی ماموران پلیس به‌صورت شبانه‌روزی تحت کنترل قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در طرح جامع محدودیت‌های کرونایی، ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهر‌ها ممنوع است، افزود: تردد خودرو‌های غیربومی طی این مدت تنها با برگه‌های تردد امکان‌پذیر است و تردد خودرو‌های غیرمجاز در شهر‌های با وضعیت قرمز تا یک میلیون تومان جریمه همراه خواهد بود.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه مردم باید محدودیت‌ها را جدی گرفته و از تردد غیرضروری خودداری کنند، گفت: نظارت پلیس بر تردد خودرو‌ها به صورت هوشمند است و متوقف نکردن احتمالی خودرو‌های متخلف به معنی بی‌توجهی به تخلف آن‌ها نیست.

 فرمانده انتظامی بوکان با قدردانی از همکاری اکثر شهروندان و رانندگان با ماموران راهنمایی و رانندگی افزود: محدودیت‌های جدید کرونایی که از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور و براساس وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد در این شهرستان نیز آغاز شده، به لحاظ نحوه اجرای محدودیت‌ها هیچ تفاوتی با سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور ندارد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.