رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان از راهیابی یک نفر در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم به مرحله نهائی چهل وسومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: مسابقات قرآن آقایان استان همدان، روز گذشته ۲۱ آذر از شبکه قرآن پخش شده و مورد داوری داوران این دور از مسابقات قرار گرفت.

او افزود: چهل وسومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ترتیل، قرائت و اذان برگزار شد که ۵ نفر از همدان در هر یک از این رشته‌ها به این مرحله راه پیدا کرده بودند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه تنها یک نفر از همدان در رشته حفظ ۲۰ جزء توانست به مرحله نهائی این مسابقات راه پیدا کند، گفت: آقای محمد امین میرزاخان‌پور دانشجوی رشته پزشکی از همدان توانست رتبه چهارم کشوری این رشته را کسب کند.

جمالی با بیان اینکه در مسابقات کشوری بانوان متأسفانه شرکت‌کننده‌ای از همدان نتوانست رتبه‌ای را به دست بیاورد، ادامه داد: پیش از این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، ترتیل و قرائت برگزار شد که ۴ بانوی همدانی در این دور به رقابت پرداخته بودند.

او افزود: بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه به شکل غیر حضوری از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن پخش شده و مورد داوری قرار گرفت که رقابت آقایان پیش از آن در مرکز صداوسیمای استان‌ها ضبط شده بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.