در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان ریاست بازرسی کل کشور، رحیمی به عنوان مدیرکل سازمان بازرسی خراسان جنوبی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در مراسم تکریم و معارفه بازرسان قدیم و جدید استان که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان ریاست سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد گفت: نظارت و بازرسی مستمر بر ادارات دادگستری و امور مالی و اداری وابسته به آن، نیروی نظامی، نیروی انتظامی، شرکت‌ های دولتی، شهرداری، موسسات وابسته به شهرداری، دفاتر اسناد رسمی‌ و موسسات عام المنفعه و نهاد‌ های انقلابی بر عهده این سازمان است.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی بیان کرد: یکی دیگر از وظایف سازمان بازرسی انجام نظارت و بازرسی‌ های فوق العاده است.


بیشتر بخوانید


رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: سازمان بازرسی از ابتدای تشکیل در استان برای انجام مسئولیت‌ های خود تلاش بسیار زیادی کرده و اقدامات بسیارخوبی هم در این جهت شکل گرفته است.

حجت الاسلام حمیدی عنوان کرد: برنامه‌ هایی که ریاست قوه قضاییه تدوین و ابلاغ کرده اند برگرفته از سیاست‌ ها و معنویات ابلاغی رهبر است که نقش ویژه‌ای برای سازمان بازرسی دیده شده است.

او افزود: تقویت این سازمان و رسالت مهمی که دارد نقش ارزنده‌ای در رسیدن به تحول قوه قضائیه و نظارت بر عملکرد سازمان‌ها و ادارات دارد.

در این مراسم از خدمات سید مسلم مظهری، رئیس سابق سازمان بازرسی خراسان جنوبی تقدیر و ابراهیم رحیمی، به عنوان رئیس سازمان بازرسی استان معارفه شد.

نظارت ها پیشگیرانه و حمایت گرانه باشد

درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری یکی از ماموریت‌ های سازمان بازرسی است که دراین جهت حمایت‌ها و پیگیری‌ های درست می تواند بخش اعظمی از موانع در مسیر تولید را رفع کند.

او افزود: یکی از تأکیدات مهم و اولویت دار در سازمان بازرسی نظارت‌ های پیشگیرانه و نظارت‌ های حمایت‌گرانه است.

درویشیان بیان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها وظایف و مأموریت‌ هایشان فراتر از موضوعات مالی است که نظارت بر این امور نیز دارای اهمیت است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه باید با برگزاری جلسات مختلف دست‌ اندرکاران دستگاه‌ های اجرایی را نسبت به قوانین آگاه کرد، افزود: ارتباط با نخبگان یکی از همین راهکارهاست.

او در ادامه عنوان کرد:از موضوعات مهم و دارای اولویت در سازمان بازرسی توجه به بحث اقتصاد مقاومتی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که به این مهم باید توجه شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.