رییس اتاق اصناف لرستان گفت: حدود ۹۵ درصد اصناف خرم‌آباد محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند همچنین در این دوران به هفت هزار و ۶۴۹ مورد تذکر شفاهی داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، منوچهر اسبکوه،رییس اتاق اصناف لرستان اظهار داشت: تعطیلات کرونایی تاثیر زیادی بر معیشت اصناف گذاشته و همین عامل باعث گلایه‌های آنان نسبت به کمک‌های دولت و تعطیلی‌های طولانی مدت شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد اصناف لرستان در مغازه‌های استیجاری فعالیت می‌کنند، افزود: با وجود تمامی این مشکلات حدود ۹۵ درصد اصناف خرم‌آباد و استان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند.

رییس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته تا به امروز علاوه بر بازرسان اتاق اصناف شاهد همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، نیروی انتظامی، بسیج، بهداشت و اداره استاندارد بودیم.

اسبکوه با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها به تعداد هفت هزار و ۶۴۹ مورد تذکر شفاهی داده شده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد ۱۹۸ اخطار پلمب و تعداد ۱۰۷ از واحد‌های صنفی که به محدودیت‌ها بی توجهی می‌کردند پلمب شدند و ۳۷ واحد صنفی نیز به مراکز قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.