مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: خلاقیت و نوآوری ۲ عامل مهم در تعلیم و تربیت بوده و به کارگیری توانایی‌های ذهنی برای ایجاد یک ایده و مفهوم جدید است.

یاسین معتوکی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز خلاقیت و نوآوری ۲ عامل مهم در تعلیم و تربیت استدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خلاقیت و نوآوری ۲ عامل مهم در تعلیم و تربیت بوده و خلاقیت به کارگیری توانایی‌های ذهنی برای ایجاد یک ایده و مفهوم جدید است و نوآوری پرورش فرآیند یک ایده ناشی از خلاقیت و کارآفرینی خلاقیت و نوآوری را از طریق یک فرایند سازمان یافته به بازار کار پیوند می‌دهد.

او افزود: ثبت نام و شرکت در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در ۳ محور دانش آموزی، اولیا و معلمان در هفته دوم اسفند ماه از طریق سایت همگام صورت گرفت.

معتوکی بیان داشت: مهناز اسیوند مدیر هنرستان حکمت با شرکت در این جشنواره ملی و ارسال آثار خود به دبیرخانه کشوری پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت ناحیه ۲ شهر ری با موضوع تحقیق تاثیر آموزش توانمندسازی کارکنان هنرستان برانگیزه پیشرفت آنان پس از ۳ سطح داوری توانست رتبه برگزیده استانی را از آن خود کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان کسب این موفقیت را به اسیوند مدیر هنرستان حکمت، و کلیه فرهنگیان تبریک گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.