فرماندار چاراویماق با اشاره به تعطیلی بازار هفتگی این شهرستان به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا گفت: این بازار با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد کرونا به طور آزمایشی بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،یعقوبی فرماندار چاراویماق گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم شهرستان به تغییر وضعیت کرونایی شهرستان و کاهش میزان شیوع این بیماری منجر شد از این رو و با تصمیم ستاد کرونای شهرستان، بازار هفتگی که محل درآمد و امرار معاش بسیاری از چاراویماقی‌ها است به طور آزمایشی بازگشایی خواهد شد.

او  افزود: نیروی انتظامی، شهرداری، دامپزشکی، صمت، شبکه بهداشت و پیمانکار این بازار مسئول نظارت بر رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی بوده و تمامی اصناف و مراجعان به این بازار مکلف به زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی هستند.

یعقوبی گفت: همچنین استفاده از پول نقد برای خرید و فروش ممنوع بوده و اکیپ‌های مستقر در بازار با متخلفان طبق قوانین برخورد خواهند کرد.

او افزود: همچنین فعالیت اغذیه فروشان در این بازار تا اطلاع بعدی تعطیل و ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد

او گفت: بازگشایی بازار در این هفته به طور آزمایشی بوده و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط بهداشتی و بی توجهی به دستورالعمل‌های ستاد کرونای شهرستان، ستاد تصمیم به تعطیلی بازار در هفته‌های آینده خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.