۱۵۰۰ بسته گوشت گرم در بین نیازمندان گناوه توزیع شد

امام جمعه گناوه از توزیع ۱۵۰۰ کیلو گوشت گرم در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

۱۵۰۰ کیلو گوشت گرم در بین نیازمندان گناوه توزیع شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی بیان کرد: مردم شریف و ولایت‌مدار گناوه از آغاز شیوع بیماری کرونا شاهد کارهای خیرخواهانه این مردم بوده‌ایم.

او افزود: در ادامه کارهای مومنانه امروز در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۵۰۰ بسته یک کیلوگرمی گوشت گرم  در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان که قبل‌تر در پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیریه‌ها و مساجد شناسایی شده بودند توزیع شد.

امام جمعه گناوه ادامه داد: بسته‌های گوشت گرمی که بین نیازمندان توزیع شد را تهیه‌کننده برنامه تلوزیونی سمت خدا تهیه کرده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی عنوان کرد: امروز یک بسته حمایتی نیز به بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه شامل ۷۰۰ گان کش‌دار به مبلغ ۱۰ میلیون تومان تقدیم شد.

فرماندار شهرستان گناوه نیز بیان کرد: با اجرای طرح جامع و هوشمندی که از یک آذر در سراسر کشور اجرایی شد چند‌تر در قالب این طرح دیده شده است اولین طرح آن کنترل و ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد بود که از یک آذر در شهرستان عملیاتی شد.

غلام‌رضا مهرجو گفت: ذیل این طرح، طرح شهید سردار سلیمانی بود که که در سه بخش به فرماندهی عملیاتی بسیج سپاه دیده شده است.

او افزود: طرح خود مراقبتی، طرح حمایتی و طرح تشدید نظارت‌ها در شهرستان با هماهنگی و همکاری خوب و موثر همه به ویژه امام جمعه محترم گناوه که هم در اجرای ضوابط بهداشتی و در جذب و جلب خیرین برای کمک به مردم، کمک‌های معیشتی و کمک به تهیه اقلام واحد‌های درمانی و بهداشتی امروز هم‌کاری موثر و چشم‌گیری داشته‌اند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.