مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روز‌های سرخ‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره لغو دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار کرد: ساعت ۲۳ دیشب به من اعلام کردند که بازی لغو شده است. باید این موضوع را از ۲ جنبه در نظر بگیریم، اول این که ما  فینال آسیا را در پیش داریم و متاسفانه بازی قبل ما با نساجی هم لغو شد و می‌شد به بازی با ذوب آهن به عنوان پیش بازی نگاه کنیم.

او افزود: البته ذوب آهن چندین بازیکن مبتلا به کرونا داشت و آن‌ها هم چندان مقصر نبودند. البته ما متوجه شدیم تست اول آن‌ها منفی بوده، ولی تست دیروز آن‌ها مثبت شده است. در این بین سازمان لیگ فوتبال، ایفمارک و .. همه تلاش کردند، اما در نهایت بازی ما لغو شد و امروز نیز بازی درون تیمی با داور و زمین رسمی انجام خواهیم داد.

پیروانی ادامه داد: از طریق سازمان لیگ به ما اطلاع داده‌اند، اما ستاد مبارزه با کرونا با توجه به این که ذوب آهنی‌ها چند تست منفی داشتند و به یک باره تست برخی از آن‌ها مثبت شد، چنین تصمیمی را گرفته‌اند. ممکن بود با برگزاری این بازی بازیکنان ما و خودشان درگیر شوند.


بیشتر بخوانید


مدیر تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم در این شرایط، شیوه نامه‌ها را جدی بگیرند. ما در این بین آسیب خوردیم، چون تقابل پرسپولیس با نمایندگان ژاپن و کره تقابل امکانات و غیرت و تعصب است؛ اما مطمئن باشید ما جانمان را می‌دهیم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

پیروانی در خصوص این که وزیر ورزش و جوانان پیام رئیس جمهوری را به کادر فنی و بازیکنان منتقل کرده است، گفت: جا دارد از سلطانی فر تشکر کنم که شب گذشته با رعایت شیوه نامه‌ها در اردوی ما شرکت کرد. شنیدم گفته شده است که در شرایط قرنطینه نباید این اتفاق می‌افتاد، ولی وزیر ورزش و جوانان فقط چند همراه داشت و با رعایت تمام موارد بهداشتی در اردوی تیم ما شرکت کرد. آن‌ها پیام ریاست جمهور و قول‌هایی را دادند، اما بهترین پاداش قهرمانی برای مردم ایران است.

وی در پایان گفت: برای بردن آل کثیر به قطر محدودیت داریم و با وجود این که او در راه صعود تیم ما خیلی تلاش کرده، نمی‌توانیم او را با خود به قطر ببریم. از کسانی که زحمت می‌کشند تا پرسپولیس در کمال آرامش به فینال آسیا برود، ممنون هستم و امیدوارم دعای خیر آن‌ها بدرقه راه ما باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
حرف از غیرت و تعصب میزنی خندم میگیره
نمیدونم چه غیرت و تعصبی هست که فقط 4 ساله اومده اونم فقط تو باشگاه لنگ!! فقط هم بازیکنا و سرمربی ها زمانی که توی لنگ هستن غیرت و تعصب دارن قبل و بعد از خروج از باشگاه غیرتشون تموم میشه
خخخخخخخ
غیرت اونه که باباتون براتون خرج میکنه قیافشو شما میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
لطف بابامسعود این هفته سامل حال لنگیا شد .
بی معرفتهای بی غیرت و بی تعصب می کویند بازی ما با نساجی و ذوب آهن ناخواسته لغو گردید !!!!
آخرین اخبار