هفت هزار جعبه دستمال کاغذی جعلی کشف شد

مدیرکل استاندارد بوشهر از کشف ۷ هزار جعبه دستمال کاغذی با علامت استاندارد جعلی در دشتستان خبر داد.

هفت هزار جعبه دستمال کاغذی جعلی کشف شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند مدیرکل استاندارد بوشهر امروز بیان کرد: در نتیجه بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از واحد‌های تولیدی سطح استان در یکی از واحد‌های تولیدی دستمال کاغذی، ۷ هزار جعبه دستمال کاغذی با نام تجاری، علامت استاندارد و آدرس جعلی توقیف شد.

او افزود: دستمال کاغذی‌های جعلی با برند‌های "یاسمین" و "نیلوفر" تولیدی شرکت شکوه یاسمین بودند که در یکی از واحد‌های سطح استان تولید می‌شدند.

مدیرکل استاندارد بوشهر عنوان کرد: در واقع واحد تولیدی دستمال کاغذی با نام شکوه یاسمین، به نشانی آدرس یکی دیگر از استان‌ها بوده که سال‌های گذشته تعطیل شده بود، اما واحد تولیدی دستمال کاغذی در دشتستان با جعل نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی و آدرس این شرکت، اقدام به تولید می‌کرد.

بهره‌مند با اشاره به اهداف و وظایف اداره کل استاندارد در خصوص نظارت بر کالا‌های دارای نشان استاندارد اجباری، بیان کرد: استفاده از کالای با کیفیت حق مسلم شهروندان است و اداره کل استاندارد بوشهر در راستای اهداف سازمانی خویش تمام سعی و تلاش خود را جهت انجام بهینه مسئولیت‌های خویش به کار بسته و همواره نظارت دقیق خویش را بر تولید و عرضه کالا‌های دارای نشان استاندارد به کار می‌بندد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.