رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به پایداری جو در سطح استان اصفهان آلودگی هوا تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

فاطمه‌زهرا سیدان رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار داشت: در اکثر شهرستان‌های استان و کلان‌شهر اصفهان تا سه‌شنبه هفته جاری با پایداری جوی به همراه حفظ توده هوای سرد مواجه هستیم که باعث ماندگاری هوای سرد در استان می‌شود.

او افزود: این پایداری جوی باعث افزایش آلاینده‌ها تا نیمه روز برای شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود که این شاخص‌های آلایندگی برای بعضی گروه‌های حساس در مناطق پرتردد و پر ترافیک افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی هواشناسی استان اصفهان گفت: هوا به نسبت روز‌های گذشته سردتر نخواهد شد بلکه برای دو روز آینده پیش‌بینی می‌شود با چند درجه افزایش دما، هوای استان اصفهان گرمتر شود و از روز سه‌شنبه به بعد با ورود جو ناپایدار بارندگی بر روی استان اصفهان، بار دیگر با کاهش دما و افزایش هوای سرد مواجه می‌شویم.

او اظهار داشت: باتوجه به افزایش میزان شاخص آلاینده‌ها طی دو روز آینده، در مناطق پرتردد و صنعتی مرکز اصفهان، هوا برای گروه‌های حساس مثل افراد دارای بیماری‌های تنفسی و ریوی، ناسالم است و در برخی ساعات برای عموم مردم به حد ناسالم می‌رسد که توصیه می‌شود از تردد بین‌شهری و حضور در مکان‌های عمومی خودداری شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
خدایش امتحانات غیر حضوری برگزار کنید.