مدیر برنامه‌های افشین قطبی درباره پیشنهاد باشگاه تراکتور به این مربی توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود باشگاه تراکتور مذاکراتی با مربیان ایرانی مقیم خارج از کشور از جمله افشین قطبی  برای هدایت تیم خود داشته است، این موضوع تکذیب شد.  

مهدی حاج باقر  مدیر برنامه افشین قطبی درباره این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شاید قطبی جزو گزینه‌های سرمربیگری تراکتور باشد، اما تاکنون مسئولان تراکتور  پیشنهادی به این مربی  نداده اند.

حاج باقر درباره اینکه قطبی دوست دارد هدایت تراکتور را برعهده بگیرد، گفت: من درباره علاقه قطبی به مربیگری در تبریز نظری ندارم، اما او مربی حرفه‌ای است و بهترین تصمیم را می‌گیرد. حضور در پرسپولیس برای قطبی در اولویت قرار دارد.  

او درباره اینکه قطبی برای حضور در ایران مشکل ندارد، گفت: نه، مشکل مالیاتی قطبی از سوی باشگاه فولاد حل شد و این مربی قادر به بازگشت به ایران است.

او درباره وضعیت مربیگری قطبی در لیگ چین بیان کرد: لیگ چین تمام شده و  قطبی قراردادش با تیم چینی به پایان رسیده  است. او در حال مذاکره با مسئولان برای تمدید قراردادش است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
خسته شدیم دست از این فرسوده های ناکارآمد بردارید دنبال یه سوپر مربی باشید. با امثال اینا فوتبال کشور ره به جایی نمی‌برد.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
امیدوارم همه تیم ها باقدرت هر چه تمام وآماده وسرحال تولیگ شرکت کنند.فک کنم امسال لیگ قوی نداریم .کیفیت بازی ها تااینجا پایین بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۸:۰۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
این هم ی جوک دیگر فقط مسخره است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
رسول خطیبی ازجنس تراکتور است اگرازاوحمایت شود ،وقت داده شود،مدیران بدنبال نتایج سریع نباشندوتیم فنی خوبی داشته باشدبهترین گزینه برای تراکتوراست که می تواند سالهای سال برای این تیم موفقیت به ارمغان بیاورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
قطبی درهیچ تیمی موفقیت خوبی کسب نکرده و بالانس زیادی دارد وآوردن توپول تلف کردن است.
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
براتراکتورفقط فرازکمالوند یارسول خطیبی.
آخرین اخبار