فرماندار گیلانغرب گفت : ویروس کرونا در همه جا کمین کرده از این رو از مردم درخواست می‌کنیم که از حضور در تفرجگاه‌ها و دامن طبیعت و برگزاری دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : با اجرای طرح محدودیت‌ها با همکاری بسیار خوب مردم و مشارکت اصناف شاهد روند کاهشی ابتلا به کرونا در شهرستان هستیم و از مردم می‌خواهیم برای قطع کامل زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و موازین بهداشتی را جدی بگیرند.

او گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در گیلانغرب تاکنون ۹۷۷ تن به این ویروس مبتلا شده اند که متاسفانه از این تعداد ۵۵ مورد فوت کرده اند و هم اکنون ۶ تن در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی و فعالیت تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظظارتی تاکنون ۲۲ مورد بیمار دارای علایم شناسایی که نتیجه نمونه گیری سریع فوری سه تن از این افراد مثبت بوده است.

محمودیان ادامه داد: در مراجعه تیم‌های سه گانه ۱۳۰ مورد مراجعه صورت گرفته است و تاکنون نیز ۲۴ هزار و ۶۵۵ تن از آموزش‌های لازم برای مقابله با ویروس کرونا در طرح شهید سلیمانی برخوردار شده اند.

فرماندار گیلانغرب افزود: در خصوص برگزاری دورهمی و شب نشینی و به خصوص شب یلدا نگرانی داریم و از مردم می‌خواهیم که حتما مراعات کرده و ستاد کرونا را یاری کنند و از برگزاری هرگونه تجمعی خودداری کنند تا شاهد سیر صعودی دوباره بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نباشیم.

محمودیان ادامه داد: طرح شهید سلیمانی همچنان با حضور تیم‌های سه گانه در شهرستان در حال برگزاری است و از تمامی فعلانی که به روند کاهشی کنونی به خصوص مردم و عوامل نظارتی و انتظامی کمک کرده اند قدردانی می‌کنم.

او گفت: متاسفانه رعایت نکردن مردم در جمعه ۱۴ آذر ماه و حضور خانواده‌های بسیاری در منطقه تفریحی ناودار باعث شدکه دیروز جمعه را با همکاری تمامی عوامل ستاد نظارتی، انتظامی، پلیس راه، جمعیت هلال احمر و بسیج، ورودی این منطقه تفریحی را مسدود کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.