سرهنگ امیری مطرح کرد؛

کشف ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق موتور سیکلت که با همکاری یکدیگر ۲۰ فقره سرقت مرتکب شده بودند، خبر داد.

کشف ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در مقابل مجتمع‌های تجاری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید قرار گرفت.

وی بیان کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات محلی، سرنخی از حضور یکی از سارقان حرفه‌ای در سرقت ها، به دست آمد و ماموران کلانتری با شناسایی مخفیگاه وی، تردد سارق حرفه‌ای را تحت مراقبت قرار دادند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: پس از چند روز مراقبت و کنترل فرد مظنون ماموران کلانتری موفق شدند متهم را در حالی که با همکاری همدستش در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت بودند، بازداشت و متعاقب آن در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت توجه داشته باشید و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز کنید تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار