سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین در خصوص شکست این تیم مقابل شاگردان جزیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین پس از شکست مقابل شهرداری گنبد اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سخت و حساسی برای هر ۲ تیم خواهد بود. با توجه به شکست‌هایی که ما در هفته گذشته داشتیم، این بازی برای ما ۶ امتیاز داشت.

او افزود: هفته گذشته روی نقاظ ضعف و قوت تیم خوب گنبد کار کردیم و توانستیم به خوبی از نقاط ضعف آن‌ها استفاده کنیم. به سرمربی حریف بابت تیم بسیار خوبی که دارد تبریک می‌گویم. ما در سرویس و دریافت عملکرد بهتری داشتیم، اما این نتیجه چیزی از ارزش‌های تیم خوب گنبد کم نمی‌کند.

او ادامه داد: جای تاسف دارد که مدیرعامل یک باشگاه بدون سند صحبت‌هایی را مطرح می‌کند. اگر سندی وجود دارد باید ارائه دهند. قول می‌دهم اگر تمام بازیکنان تیم شهرداری گنبد برای نیم فصل آزاد باشند هم جایی در تیم ما نداشته باشند. ترکیب تیم ما کامل است. جای تاسف دارد که یک مسئول بعد از شکست چنین اظهاراتی را مطرح کند. خدا را شاهد می‌گیرم که نه من و نه هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم ما با بازیکنان تیم گنبد تماسی نگرفته اند.


بیشتر بخوانید


آرمات در پایان گفت: بعد از سال‌ها حضور در والیبال راه و رسم بازیکن گرفتن از تیم‌ها را بلد هستم و اگر به بازیکنی نیاز داشته باشم قطعاً با سرمربی، سرپرست یا مدیر آن باشگاه تماس خواهم گرفت.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار